środa, 29 listopada 2017

Izzie nadchodzi!

Uff upłynęło sporo czasu odkąd tu zaglądałam... Jakoś nie było czasu ani weny do scrapowania ;-) Ciągłe coś mnie zajmowało, ale jednak czegoś ciągle było mi brak. Zafascynował mnie Project Life i to na nim głównie skupiłam się w ostatnich dwóch latach. Zaczynałam, kiedy była to nowość w USA, w Polsce w tym czasie brak było dostępnych produktów. W tej chwili jest wszystko czego dusza zapragnie, kwestia tylko zasobności portfela ;-). W następnym postach postaram się pokazać "co nie co" moich prac z tej dziedziny i napisać jak zaopatruje się w materiały.

Dziś pokaże Wam moje kartki świąteczne. Powstały na bazie cudownych papierów scrapowych z Magicznej Kartki  Kartki z kolekcji Śnieżne Opowieści praktycznie same się robią ;-). 
Mnóstwo tu elementów do wycięcia, a papiery z ptasimi budkami i ptaszkami są przeurocze. Naprawdę nie wiele potrzeba dodatków, aby stworzyć przepiękne kartki. Ostatnio z racji "Black Friday" w sklepie była przecena papierów o 50%! Nie muszę Wam mówić jak wiele mnie "kosztowało" (o jaka gra słów! ;-)), żeby ograniczyć się do kilku zakupionych kolekcji. 

A oto kartki świąteczne, które powstały na licytację, z której pieniążki zasilą budowę Hospicjum Św. Tomasza


Tą karteczkę zgłosiłam na wyzwanie do sklepu Zielone Koty.





Tą kartkę zgłosiłam na wyzwanie bloga Studio Szok :-)








Ostatnio stałam się posiadaczką maszynki Big Shot i nareszcie miałam okazję ją wypróbować :-) Wspaniały wynalazek! Co najmniej na miarę nagrody Nobla! ;-)  

Cudownego dnia Kochani :-)
Izzie

5 komentarzy:

  1. Ładne papiery to i kartki same się robią :) dziękuję za wizytę na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki :) też zaszalałam w Magicznej kartce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka:)Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Studio Szok.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Studio SZOK i Magiczna Kartka :)Pozdrawiam -Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń